onsdag den 10. december 2008

Tøseaften med gløgg

Gløgg aften hos Anna i går. Med 4 dejlige tøser. Og finally fik jeg mødt den omtalte Annika. About time:)

Snakken gik på højt niveau (hvad forventes med 5 piger i samme rum?). Vi diskuterede alt fra den perfekte julegave (Lamborghinis og spa behandlinger) og temafester til hvoridt Anna's nye sømmåtte skal gøre hende endnu mere hyperaktiv end hun er i forvejen. Can't wait to find out...

Fik også en STOR pakke af Anna. Jeg må først åbne den EFTER jeg kommer hjem fra Mexico. Nu står den i stuen og glor på mig. Og så skal den bo her i 2 uger indtil jeg kommer hjem og kan åbne den. Utålmodig? Nej da! Var der nogen der sagde katten om den varme grød? Jeg har forsøgt at regne ud hvad det er...
Min teori om marsvinet er nok udelukket. Ellers er det et MacGyver marsvin. Med fed overleveses teknik! Spændingen stiger.

Imorgen alt-for-tidligt tager vi afsted til Mexico. Kommer hjem igen første juledag.
Rigtig god jul til jer alle.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar