tirsdag den 13. januar 2009

Net shopping...

...Er faktisk ikke helt så dumt.
Man kan shoppe uanset vejr, dag og tid på døgnet. Fx. søndag nat i regnvejr.
Et smut forbi H&M's hjemmside samt Ellos.se resulterede i en bestilling.
Er man optimist hvis man allerede bestiller forårs/sommer tøj nu?

Denne fine orange top med et par stramme jeans og skyhøje hæle.


Eller denne kjole med en fin bolero & de nye grå støvler fra Zara.

Zara! En helt fantastisk butik - specielt i Spanien hvor udvalget oftest er større. Hver gang jeg er i Spanien gennemgår jeg nøje deres hylder. Sidst blev det til en vest og de ovennævnte støvler. Vesten blev indviet på Golden i fredags :)


Jeg glæder mig til det bliver varmt igen.
Heldigvis får jeg brug for sommertøjet allerede i marts/april hvor jeg starter rejserne rundt til hotellerne på Kreta, Rhodos, Mallorca, Cypern, Tunesien, Bulgarien og Tyrkiet.
Derfor er jeg jo nødt til at opdatere sommer-garderoben allerede nu. Det indbilder jeg mig i hvert fald.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar