søndag den 21. juni 2009

Tropisk storm?

4 timer i bil er ikke en dans på roser. Jeg forsøgte at underholde mig selv på turen. Jeg spillede både luftguitar og trommer på helt vildt højt niveau. Men jeg fornemmede hurtigt at jeg sad i den forkerte bil for ingen af de andre i bilen ville være med i mit band!
Efter en laaaang roadtrip kom vi endelig frem til Årjäng og vores lille hytte på campingpladsen.

Første nat var alt andet end afslappende i den lille dobbeltseng. Jeg hader at sove i en seng der er så blød at man ligger i et V.
Fredag stod der "Magnus' og Karin's bryllup" på programmet. Et hyggeligt og romantisk bryllup med vigsel ved vandet og middag og fest i et party telt i grønne omgivelser. (Man kan ikke undgå at tænke lidt på egne bryllups planer...)
Vejr guderne tog totalt pis på os alle sammen. Sol og varme blev til monsum regn efterfulgt af KÆMPE is klumper som faldt fra himmelen. Yep yep, Så ved man at det er midsommer i Sverige! Efter det hysteriske hagl attack kom solen frem igen. De høje (og meget mudrede) hæle blev hurtigt uskiftet med kondi sko. Hvem har sagt at balkjole og kondisko ikke passer sammen? De var i de mindste (selfvølgelig) i samme farve...
Billeder kommer senere...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar