lørdag den 4. juli 2009

Label maker & Color Codes

Denne weekend har vi for første gang i laaaang tid INGEN planer. I hvert fald ikke med andre end os selv!
I formidags var vi på en lille shoppingtur i store Kungans Kurva og jeg lover at vende tilbage med en "hotcurlers" rapport.
Jeg håber jeg kan finde ud af at bruge dem. Jeg har hørt rygter om Holywood krøller... Selvom jeg nok skal vente lidt indtil mit hår har blivet ca 1 meter længere!!!

Efter en god omgang friskskåret kold roastbeef (hahaha, svenskerne kalder det faktisk rostbiff... frit oversagt fra engelsk går jeg ud fra) og nye kartofler kom labelmakeren og farvekoderne frem (næsten...). Tid til at planlægge bryllup.
Vi har nu mailet til 25 festlokaler/fest etager/slotte/herregårde.
Imorgen skal gæstelisten på plads. Hvis det er så hyggeligt hele vejen, så vil jeg nyde hvert sekund.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar