søndag den 7. februar 2010

Fab weekend

En totalt fab weekend med besøg af M-pigen fra Danmark. Snak, snak og mere snak som virkelig var tiltrængt.
Lørdag dukkede Bib også op og så stod den ellers på bryllups snak , 10 gode grunde til ikke at få børn (!) og god middag. Toastmadamme Sweden og Toastmaddame Danmark fik endelig lært hinanden lidt at kende... Ikke en dag for sent.
Mange gode ideer blev vendt i løbet af aftnen og jeg fornemmer at vi er på rette spor. Too be continued i København i Maj.

Søndag kom hurtigere end forventet, men inden jeg fik sat Marie af ved Flygbussen nåede vi lige den utilfredsstillende oplevelse at smage på en "daim/digestive boll". Det gør man bare 1 gang.
På vej hjem fra byen svingede jeg forbi træningscenteret. Idag klarede jeg uden problem 40 min på crosstraineren og 40 min på egen hånd med vægte, bold og måtte. I feel wonderful.
Og mens jeg sidder her i sofaen og reflekterer over weekenden indser jeg lige pludselig, at jeg er blevet en haj til at finde rundt i Stockholm city. Uden angst, svedige armhuler og panik i øjnene. Voksen point!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar