søndag den 23. november 2008

Busy Travelling

Så er jeg tilbage på svensk jord igen.
Jeg har været på arbejdsrejse på Fuerteventura, Tenerife og Gran Canaria. Det var faktisk dejligt at se solen igen, besøge hotellerne og personalet og nyde at det er lyst til langt ud på aftenen. Og selvfølgelig blev det tapas i lange baner.
Total yndlingsmad. Tapas, Sushi og Thai. Uhm. Den danske (og svenske) husmandskost står ret langt nede på listen.
Og min søde Emeli var på ferie på Gran Canaria da jeg var der. Jaa. Synd at vi ses så sjældent. Men fedt at vi kan ses i Spanien når vi ikke kan finde tid til det i Sverige!

Nu er jeg ved at vaske tøj (altid sjovt) og pakke om. Imorgen kommer min kære mutty til Stockholm og på tirsdag flyver vi til Thailand.
Hun skal slappe af og sole - jeg skal arbejde. En ret dårlig fordeling, men jeg må vel være taknemmelig over at få selskab på flyrejsen.

Ellers gik det jo faktisk meget godt med at begynde at sy igen. Måske er det som at cykle. Når man først har lært det, så glemmer man det aldrig. Næste mål er nytårskjolen.

Og forresten, så er det sne over alt her i Stockholm og det ser ikke ud som om det har tænkt sig at stoppe. Åh hvor træls med vinter.

Thailand here I come...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar