lørdag den 4. april 2009

Dronning om natten, dronning om dagen!

Det gælder bare ikke liiiige idag!
Weekenden kom tidligt i denne uge med sushi og vin på Söder i torsdags. Og her kunne man virkelig mærke at der var sommeren i luften. Alle udendørs serveringer var igang med at gøre klar til åbning i denne uge. Og det var lyst selvom klokken var 20.00. Yeah! Grønne Lund åbner den 25 april. Så er det officielt sommer.
Fredagen startede med kreativitets kursus i Göteborg (vender tilbage med billeder af de fine kreationer) - hjem og skifte tøj (føles som om jeg kun har været i min lejlighed få timer denne uge) og så vin og popcorn (er det designet sådan at alle popcorn sætter sig fast mellem tænderne?) hos Anna efterfulgt af en overraskende festlig aften på Le Bon Palais med et herligt mix af ungdommer, pensionister og mindre-årige, hrmhmm!!!
Jeg var en ægte paparazzi og dokumenterede alt igår -as usual! Jeg har dog ikke kigget på billederne endnu (læs: jeg tør ikke - måske imorgen).
Idag kom min elskede prins hjem fra Rhodos. Tanken var god nok. Handle ind, gøre rent og tage imod ham med åbne arme og nybagt brød. Realiteten var en helt anden. Jeg nåede knapt at få slæbt mig ind i brusekabinen inden han kom hjem. Suk!
Det meste af lørdagen har jeg brugt på at forsøge at overleve og holde maden nede. Mange timer på langs, 1 burgermenu med cola senere har jeg endelig taget mig sammen. Nu dufter her herligt af nybagte boller (til fødselsdagen fredag og det kommende familie besøg på torsdag) og sunde powerbars.
Så kan jeg tumle omkuld i sengen med halv-god samvittighed. Orkanen i mit klædeskab har jeg besluttet at bekæmpe imorgen når nye kræfter (forhåbentlig) melder sig.
Imorgen bliver det en tur i trænings centret efterfulgt at brunch med Jeanette som er på besøg fra Danmark. Håber det bliver lige så fint vejr som det var idag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar