tirsdag den 23. marts 2010

Søvnløs = nye sko

Rugbrødet blev helt fantastisk. Sami har ikke spist andet hele ugen :)
Så er der i det mindste 1 ting jeg kan finde ud af at bage. Hurra.

Synet er blevet næsten perfekt og bortset fra at øjnene stadig er ret følsomme (sminke, lys, sol), så nyder jeg livet med mit nye super-syn.
En lille bivirkning er dog, at det er begyndt at gøre ondt igen når jeg plukker øjenbryn! Det har ikke gjort ondt i 10 år, men nu føles det som om jeg er 15 igen (lige på det punkt). Ikke det fedeste der kunne ske!


Ellers har det været en helt overdrevet travl uge. Med tidlige morgener, sene aftener og hele søndag på kontoret, samt med Sami's ansvar for komando centralen døgnet rundt er det ikke blevet til meget søvn. For jeg vågner jo også når han står op midt om natten fordi et eller andet meget vigtigt system er gået ned. Men alt dette glemmes hurtigt når man får et par über-fede Adidas sko som plaster på såret fordi man også er blevet vækket af alle IT-alarmer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar