torsdag den 17. juni 2010

I'm in love

Finally! Nu kan jeg endelig melde mig ind i Kitchen Aid gruppen. Og den gruppe har jeg ville være medlem af længe. Det er jo verdens mest fantastiske køkken maskine.

Regel nummer 1 efter anskaffelse: Find et passende navn til det nye familie medlem...
Hos mig hedder hun Marilyn... Og hun står i køkkenet og skinner. Hvid og fin.

Regel nummer 2 efter anskaffelse: TEST IT! I dag lavede Marilyn en kartoffelgratin. Easy peasy! (Eller jeg lavede den, men hun skivede kartofflerne på mindre end 1 minut).
Jeg sidder allerede og drømmer om alt det lækre jeg skal lave og bage nu. Og sender en venlig tanke til min søde svigermor som kom med Marilyn som en lille forskud på bryllupsgaven

I morgen flyver vi til Århus. Den mindste lillebror fylder 18, bryllupskjole fitting og lidt andet småt og godt. Tilbage igen på tirsdag.
Godnat og god weekend.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar