onsdag den 7. juli 2010

Hængerøv

Hængerøv er ikke skide sexet vel?
Alligevel er det super moderne med harems-inspirerede bukser lige for tiden. Jeg har været skeptisk længe, men blev fristet og bestemte mig for, at det måtte komme an på en prøve...

Jeg har testet 2 par i en "let" udgave. Dvs. hvor hængerøven ikke går HELT ned til knæene (dem har jeg det stadig lidt svært med!).

Det lyse par er fra Stradivarius og det sorte/brune par er fra H&M's nye kollektion.
Jeg har kommet frem til, at det flotteste er, at mixe kontrast stof som fx. bomuld og silke.
De lyse silke-bukser satte jeg sammen med en armygrøn bomulds t-shirt. Og de sorte/brune bomulds bukser mixede jeg med en sort silketop fra Zara og en paillet cardigan fra Mango.

De var MEGA behageligt at gå i og det føles afslappende og fint samtidig. Nemt at "dress up" og "dress down" afhængig af hvad man kombinerer dem med.
Jeg fik flere positive kommentarer som "coolt outfit" og "fede bukser" fra både kvindelige og mandlige (straight!) kolleger.

Konklusion;
Jeg elsker dem. Jeg overvejer at flytte ind i dem permanent!

Top fra Gina Tricot, bukser fra Stradivarius, Sko by Wera


Bukser fra H&M, Top fra Zara, Cardigan fra Mango, Sko Isabell Kristensen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar