mandag den 19. juli 2010

Polterabend med Stort P

Sikke en fest vi har haft her i nat. Åh ja, åh ja, åh!

Sidste weekend blev det endelig tid til "den falske" båd weekend. Svenskeren glædede sig som et lille barn og jeg fik næsten dårlig samvittighed over at jeg måtte lyve. Han troede virkelig at vi skulle ud og sejle. Og han havde slet ingen idé om at han skulle kidnappes og have polterabend i stedet. Hehe!
Men kidnappet blev han. Gutterne overfaldt ham da vi gik til bilen lidt inden 10.00. Farvel Svensker, ha en god dag! Håber du overlever...

Lige inden drengene kørte fik jeg smidt en co-mail pose i hovedet. En stor blå taske som vi bruger til at transportere intern post i! Og jeg som troede at jeg skulle mødes med J på båden til en tøse-hygge dag! NOT.
Pakke om, panik, og tydelige instruktioner om en masse pinlige ting som skulle gøres.
Ta toget, husk at dokumentér din rejse, gå ind i Ving butikken og spørg efter en rejse til Grønland (slet ikke pinligt!!!), gå til Apollo og hent et katalog (over my dead body!!!), Gå til en café og spørg efter "dokumentet" (heller ikke pinligt overhovedet!!), følg kortet til det store røde X.
Det var alt besværet værd for pigerne havde planlagt den perfekte dag. Jeg kunne ikke have gjord det bedre selv. Honestly!
Velkomst i Kungsträdgården med Champagne og jordbær, shopping maraton i Galarian (I LOVE IT), picknick med hjemmelavet mad og rosévin, spa med tøsesladder, frisk frugt og champagne, strip-stole-dans lektion i kinky outfits (hahaha. Følte mig ganske sexet til jeg så mig selv i spejlet. Det eneste som er værre er viden om, at pigerne har filmet det hele), udsøgt middag og singstar konkurrence hos J og La Grande Finale med et brag af en fest på Le Bon Palais!
Med hele drenge gruppen også. Som alle havde blå mærker fra paintball og andre smertefulde udøvelser.

Vi fik hele stedet til at danse af glæde og festen varede hele natten. Og alle havde Whiskey stemme mindst 2 dage efter! Haha.
Tak til alle mine dejlige piger for verdens bedste dag. I love you all!

(Flere billeder kommer senere for jeg må ikke få dem endnu...)

1 kommentar:

  1. Det ser ud til I har haft et fantastisk polterabend. Håber også I havde et super fedt bryllup :-)

    SvarSlet