tirsdag den 7. februar 2012

Melodifestivalen anno 2012

I Sverige har de helt andre Melodi Grand Prix traditioner end vi har i Danmark.
For det første kalder de det "Melodifestivalen" for det andet er der mange flere som følger det i Sverige og for det trejde er det en meget STOR begivenhed som strækker sig over flere måneder med 4 del-konkurrencer, 1 anden-chance konkurrence og til sidst finalen.
Visse elsker det, andre elsker at hade det!

Jeg ELSKER det. Det er ofte en del dårlig bidrag hvor man tænker "hvis dette bidrag er blandt de bedste... hvordan lød de dårligste så???"
MEN, jeg følger det alligevel og har en mening om hvem jeg synes burde vinde.
Derfor spiller vi "Det store melodifestival spil" i år, hvor man netop skal gætte hvem man tror der går videre og får point efter hvor dygtig man er til at gætte.
Jeg håber jeg vinder...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar