søndag den 12. februar 2012

The wall

Små renoveringer i lejligheden er sjove.
Selvom det var fint med en billed-inspirations-væg i mit walk-in-closet, så fik jeg en idé som jeg synes udnytter væggen bedre og skabe mere opbevarings plads.

Sådan så det ud inden:

Maler og gør væggen klar til...

at blive en "smykke-væg" - tadaaa!


Nu kan jeg nemt se alle mine smykker og ure og jeg elsker den nye væg.
Hylderne, som egentlig beregnet til fotorammer, er købt for kun 35kr i Ikea. Og det fantastisk smarte armbånds stativ/armbånds holder fandt jeg hos Panduro Hobby for 149sek. Det er oprindeligt en gavebånds holder. Svenskeren borrede stativet fast i hylden, så det ikke vælter når man skal tage et armbånd ned.
Det fine træ er fra Åhlens City og findes i 2 forskellige størrelser i sort og hvid.

Jeg overvejer at sætte en til hylde op eller male med magnet maling så jeg kan sætte inspirations billeder op med små magneter.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar